Συχνές Ερωτήσεις (Ελλάδα)

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την κρουαζιέρα σας. Εδώ θα βρείτε μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις

Ποιο είναι το μέγεθος του πλοίου;

To Celestyal Crystal έχει μήκος 162μ. και 25,6μ.πλάτος. Διαθέτει 9 καταστρώματα και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 1200 επιβάτες.Το Celestyal Olympia έχει 214,88μ. μήκος και 28,4μ. πλάτος . Διαθέτει 10 καταστρώματα και μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 1664 επιβάτες.

 

Ποια είναι η ηλεκτρική τάση πάνω στα πλοία;

Στο Celestyal Crystal είναι 110-220V AC. Στο Celestyal Olympia είναι 110V. Στο Celestyal Nefeli, είναι 110-220V AC. Στο Celestyal Olympia εκτός καμπίνας η τάση είναι στα 220V ενώ γίνονται εργασίες για να εγκατασταθεί η ίδια τάση και μέσα στις καμπίνες.

 

Υπάρχουν παράθυρα που ανοίγουν στις καμπίνες;

Όχι, δεν υπάρχουν παράθυρα που να ανοίγουν. Μόνο οι σουίτες με μπαλκόνι είναι εξοπλισμένες με “μπαλκονόπορτες” που ανοίγουν από μέσα.

 

Σε ποιες γλώσσες μπορώ να επικοινωνήσω με το προσωπικό πάνω στα πλοία;

Πάνω στα πλοία μας ομιλούνται κατά μέσο όρο 8 γλώσσες. Είμαστε βέβαιοι ότι αναμεσά τους θα βρείτε τη γλώσσα με την οποία θα μπορείτε να επικοινωνήσετε με άνεση.

 

Επιτρέπεται το κάπνισμα πάνω στα πλοία;

Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους κλειστούς χώρους του πλοίου, συμπεριλαμβανομένης και της καμπίνας σας. Μπορείτε να καπνίσετε έξω στα καταστρώματα εφόσον διατίθενται σταχτοδοχεία και δεν υπάρχει απαγορευτική σήμανση (μην πετάτε τσιγάρα και αποτσίγαρα στη θάλασσα).

 

Τι είδους ανέσεις προσφέρει η καμπίνα μου;

Όλες οι καμπίνες είναι εξοπλισμένες με μπάνιο και τουαλέτα, κλιματισμό, τηλέφωνο, τηλεόραση, χρηματοκιβώτια και πιστολάκια μαλλιών. Όλες οι σουίτες διαθέτουν ψυγείο-μινιμπάρ.

 

Υπάρχει διαθέσιμη υπηρεσία δωματίων, χωρίς έξτρα κόστος;

Θα βρείτε ένα πλήρες μενού υπηρεσιών δωματίου στην καμπίνα σας. Η υπηρεσία δωματίου παρέχεται με επιπλέον χρέωση.

 

Διατίθεται υπηρεσία φύλαξης βρεφών/ παιδιών;

Δυστυχώς, για λόγους ασφαλείας δεν είμαστε σε θέση να προσφέρουμε υπηρεσίες φύλαξης βρεφών ή/και παιδιών.

 

Τι είδους δραστηριότητες προσφέρονται στο πλοίο για τα παιδιά;

Κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας και ανάλογα με τον αριθμό και την ηλικία των παιδιών, διοργανώνονται καθημερινά διάφορες δραστηριότητες για τις οποίες μπορείτε να ενημερώνεστε σχετικά από το ημερήσιο πρόγραμμα που θα ανακοινώνεται στο πλοίο.

 

Υπάρχει κάλυψη κινητών δικτύων στο πλοίο;

Τα πλοία μας διαθέτουν αξιόπιστες τηλεφωνικές υπηρεσίες και πρόσβαση στο διαδίκτυο όλο το 24ωρο, ώστε να μπορείτε ανά πάσα στιγμή να έρχεστε σε επαφή με τους αγαπημένους σας ή να τακτοποιήσετε τις δουλειές σας.

Όσο το πλοίο έχει σήμα από ελληνικό ή ξένο πάροχο, το τηλέφωνό σας θα έχει κι αυτό σήμα, αρκεί να είναι ενεργοποιημένη η περιαγωγή. Παρόλ’ αυτά, μπορεί να μεσολαβήσουν περίοδοι κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, όπου το πλοίο θα βρίσκεται εκτός εμβέλειας δικτύου. Σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει η δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας τηλέφωνο, αλλά μόνο μέσω της δορυφορικής κεραίας του πλοίου, γεγονός που συνεπάγεται μια σημαντική χρέωση. Για αυτό σας προτείνουμε να αποφύγετε τη χρήση της δορυφορικής κεραίας, εκτός εξαιρετικά επείγοντων περιστατικών που πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσετε το τηλέφωνό σας.

 

Μπορώ να χρησιμοποιήσω για κλήσεις το τηλέφωνο στην καμπίνα μου και αν ναι ποια είναι η χρέωση;

Για κλήσεις μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και το τηλέφωνο στην καμπίνα σας. Οι χρεώσεις εξαρτώνται από την διάρκεια και την χώρα κλήσης. Η υποδοχή του πλοίου είναι στη διάθεσή σας για να σας παράσχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες πριν πραγματοποιήσετε την οποιαδήποτε κλήση σας.

 

Υπάρχουν υπολογιστές στο πλοίο με πρόσβαση στο Διαδίκτυο;

Στο πλοίο διατίθενται ταμπλέτες προς ενοικίαση με πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Διατίθενται επίσης, δορυφόρου επιτρέποντος, υπηρεσίες ασύρματου δικτύου (wi-fi) με έξτρα χρέωση στους περισσότερους κοινόχρηστους χώρους του πλοίου. Στις καμπίνες δεν διατίθεται ασύρματο δίκτυο.

 

Σε ποιο νόμισμα πραγματοποιούνται οι συναλλαγές πάνω στα πλοία;

Το επίσημο νόμισμα σε όλα μας τα πλοία είναι το ευρώ. Όλες οι τιμές αναγράφονται σε ευρώ.

 

Υπάρχει ανταλλακτήριο συναλλάγματος πάνω στο πλοίο;

Εάν επιθυμείτε να κάνετε συνάλλαγμα σε χαρτονομίσματα σε ευρώ, η υποδοχή του πλοίου μπορεί να σας εξυπηρετήσει για περιορισμένα ποσά.

 

Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται αποδεκτές πάνω στα πλοία;

Δεκτές γίνονται όλες οι κάρτες American Express, MasterCard και Visa, καθώς και όλες οι χρεωστικές κάρτες που είναι κατάλληλες για χρήση ηλεκτρονικών συναλλαγών και δεν είναι Maestro. Δεκτές γίνονται επίσης ταξιδιωτικές επιταγές (με 2% προμήθεια), αλλά δεν δεχόμαστε προσωπικές επιταγές.

 

Υπάρχουν εγκαταστάσεις spa και γυμναστηρίου στα πλοία;

Εάν επιθυμείτε να γυμναστείτε κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, μη διστάσετε να επισκεφθείτε το πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριό μας (παρέχονται πετσέτες). Ορισμένα από τα πλοία μας διαθέτουν επίσης τζακούζι για να χαλαρώσετε μετά τη γυμναστική σας ή για να απολαύσετε μία συνεδρία υδροθεραπείας (το μέγεθος του γυμναστηρίου και οι διαθέσιμες παροχές ποικίλουν από πλοίο σε πλοίο).

 

Παρέχονται υπηρεσίες πλυντηρίου και στεγνοκαθαριστηρίου πάνω στα πλοία;

Πάνω στα πλοία μας προσφέρονται υπηρεσίες πλυντηρίων και στεγνοκαθαριστηρίων με επιπλέον χρέωση στον προσωπικό σας λογαριασμό.

 

Τα πλοία διαθέτουν καζίνο;

Ναι, τα πλοία μας διαθέτουν παιχνίδια για κάθε γούστο. Απολαύστε ένα περιποιημένο κοκτέιλ καθώς δοκιμάζετε τις ικανότητές σας στο μπλακτζάκ, στο πόκερ, στη ρουλέτα ή στους κουλοχέρηδες καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Όσο βρισκόμαστε εν πλω και αν είστε 18 χρονών και άνω, σας προσκαλούμε να καθίσετε στα τραπέζια μας και να ενδώσετε στη γοητεία των καζίνο μας (τα καζίνο μας κλείνουν μόνο όταν πιάνουμε λιμάνι). Παραγγείλτε το αγαπημένο σας ποτό από τους σερβιτόρους μας ενόσω παίζετε και απολαύστε το άριστο επίπεδο υπηρεσιών για το οποίο είναι διάσημη η Celestyal Cruises. Θα σας κάνουμε να νιώσετε άνετα, ανεξάρτητα από τo πόσο μακριά μπορεί να τραβήξει η νύχτα σας.

 

Υπάρχει κατάστημα δώρων στο πλοίο;

Φυσικά. Τα καταστήματά μας κάνουν συχνά ειδικές προσφορές και οποιοδήποτε μέλος του  προσωπικού μας είναι πρόθυμο να σας βοηθήσει να βρείτε αυτό που επιθυμείτε ή χρειάζεστε. Διαθέτουμε δώρα τόσο για εσάς όσο και για τους αγαπημένους σας πίσω στην πατρίδα. Η εξαιρετική ποιότητα των εμπορευμάτων στα καταστήματά μας θα σας ενθουσιάσει ενώ οι τιμές μας θα σας εκπλήξουν ευχάριστα καθώς είναι ανταγωνιστικές αντίστοιχων duty free καταστημάτων αεροδρομίων ή λιμανιών. Στο κατάστημα δώρων έχουμε αφιερώσει ένα ολόκληρο τμήμα αποκλειστικά στα ελληνικά προϊόντα. Κάντε μια βόλτα και ρίξτε μια ματιά στις εξαιρετικές συλλογές μας από ελληνικά κρασιά, αλκοολούχα ποτά (ούζο, λικέρ, μαστίχα), καλλυντικά και κοσμήματα φτιαγμένα στην Ελλάδα, όπως επίσης και ξεχωριστά αναμνηστικά δώρα. Επιπλέον, διαθέτουμε όλα όσα θα χρειαστείτε για να ξεκινήσετε τη μύησή σας στην ελληνική κουζίνα: κάπαρη, ελιές, ρίγανη, θυμάρι και ό,τι άλλο κρίνεται απαραίτητο ώστε να ξεκινήσετε αμέσως να μαγειρεύετε ελληνικές γεύσεις στο σπίτι σας.

 

Πώς μπορώ να στείλω ένα δώρο σε κάποιον που συμμετέχει στην κρουαζιέρα;

Αν θέλετε να ευχηθείτε “καλό ταξίδι” σε κάποιον από τους επιβάτες μας, η Celestyal Cruises σας παρέχει αυτή τη δυνατότητα με την υπηρεσία “Ταξιδιωτικά Δώρα” (Bon Voyage Gifts). Θα σας βοηθήσουμε να στείλετε ένα πανέμορφο καλάθι με φρέσκα φρούτα και μία φιάλη κρασιού ή σαμπάνιας κατευθείαν στην καμπίνα των αγαπημένων σας. Αν ο ταξιδιώτης που σας ενδιαφέρει συνοδεύεται από την οικογένειά του, μπορείτε να τους προσφέρετε ένα “Πακέτο Ποτών απεριόριστης κατανάλωσης” σαν “Ταξιδιωτικό Δώρο” που σίγουρα θα το εκτιμήσουν. Μπορείτε επίσης να τους εκπλήξετε με κουπόνια περιποίησης ομορφιάς για το Spa ή με ένα ρομαντικό δείπνο στο κατάστρωμα. Αφήστε τη φαντασία σας ελεύθερη! Εμείς αναλαμβάνουμε να σας βοηθήσουμε να τους προσφέρετε το τέλειο δώρο.

 

Εάν θέλω να γιορτάσω κάποια ειδική περίσταση κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας (γενέθλια, επέτειο, μήνα του μέλιτος) τι δυνατότητες μου παρέχονται;

Πάνω στα πλοία μας προσφέρουμε μία μεγάλη γκάμα εορταστικών πακέτων. Ανανέωση γαμήλιων όρκων, γενέθλια, επετειακές τούρτες, πακέτα για ζευγάρια που βρίσκονται στο μήνα του μέλιτος, σαμπάνια κάτω από τα αστέρια και πολλά άλλα.

Πως μπορώ να αγοράσω ένα Πακέτο Ποτών και που μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

 

Αφού έχετε προβεί σε κράτηση δρομολογίου και καμπίνας, μπορείτε στη συνέχεια να προχωρήσετε στην αγορά Πακέτου Ποτών. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο http://booking.celestyalcruises.com/el/manage/login και συμπληρώνοντας το email και τον αριθμό κράτησής σας κάνετε login στον λογαριασμό σας και επιλέγετε το Πακέτο Ποτών της αρεσκείας σας. Εάν δεν έχετε αποφασίσει ακόμη, μπορείτε σε κάθε περίπτωση να αγοράσετε οποιοδήποτε Πακέτο Ποτών πάνω στο πλοίο σε ελαφρώς υψηλότερη τιμή.

 

Οι χυμοί, ο καφές, τα αναψυκτικά και το νερό συμπεριλαμβάνονται στην τιμή της κρουαζιέρας;

 

Το πακέτο δεν συμπεριλαμβάνει άλλα ροφήματα πλην του νερού βρύσης, καφέ φίλτρου και τσαγιού που σερβίρονται κατά τη διάρκεια των γευμάτων.

 

Επιτρέπεται να έχω μαζί μου αλκοολούχα ποτά στο πλοίο;

 

Εάν έχετε αγοράσει αλκοολούχα ποτά από τα καταστήματά μας ή κατά τη διάρκεια κάποιας εκδρομής, παρακαλούμε όπως βεβαιωθείτε ότι τα πήρατε μαζί πριν από την αποβίβαση. Σουβενίρ όπως μαχαίρια ή/και άλλα παρόμοια αιχμηρά αντικείμενα τα οποία πιθανόν να έχουν φυλαχθεί προσωρινά κατά τη διάρκεια της επιβίβασης σας από την Ασφάλεια Λιμένος, θα πρέπει να τα παραλάβετε από τους Αξιωματικούς Ασφάλειας στην σκάλα επιβίβασης του πλοίου πριν την τελική σας αποβίβαση.

 

Ποιο είναι το κατώτατο ηλικιακό όριο για κατανάλωση αλκοόλ στο πλοίο;

 

Η κατανάλωση αλκοόλ επιτρέπεται μόνο σε άτομα που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος ηλικίας.

 

Το νερό της βρύσης είναι πόσιμο πάνω στο πλοίο;

 

Ναι, το νερό της βρύσης στο πλοίο είναι ασφαλές και μπορείτε να πιείτε αν θέλετε.

Τι είδους αντικείμενα δεν επιτρέπονται στο πλοίο;

Όπλα και μαχαίρια κάθε τύπου καθώς και επικίνδυνα αντικείμενα.

 

Υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των αποσκευών;

Όχι, δεν υπάρχει περιορισμός στις αποσκευές. Ωστόσο, σας προτείνουμε να μην ταξιδέψετε με ογκώδεις αποσκευές μεγάλου βάρους εξαιτίας του περιορισμένου αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα σας.

 

Υπάρχουν ενδυματολογικοί κανόνες πάνω στο πλοίο;

Για την ασφάλεια και την άνεσή σας στο πλοίο, προτείνουμε αθλητικά ή παπούτσια με χαμηλό τακούνι. Αυτοί οι τύποι υποδημάτων προσφέρονται για άνετο περπάτημα στα εξωτερικά καταστρώματα και στα κλιμακοστάσια.

Στις επταήμερες κρουαζιέρες μας διοργανώνουμε μία επίσημη νυχτερινή εκδήλωση (Gala Night) και ένα cocktail party με οικοδεσπότη τον Καπετάνιο του σκάφους για να τιμήσουμε τους επιβάτες μας. Σε αυτές τις εκδηλώσεις, παρακαλείστε όπως παρευρίσκεστε με επίσημη ενδυμασία: βραδινό φόρεμα ή κάτι ανάλογο για τις κυρίες, σακάκι και γραβάτα για τους κυρίους.

 

Τι περιλαμβάνεται στην τιμή του εισιτηρίου της κρουαζιέρας;

Στο κόστος του εισιτηρίου περιλαμβάνονται:

  • Λιμενικά Τέλη
  • Υπηρεσίες Παροχής Κρουαζιερόπλοιου
  • Διαμονή σε καμπίνα της κατηγορίας που έχετε επιλέξει
  • Πλήρες γεύμα (εκτός από το ειδικό μενού της τραπεζαρίας και Room Service)
  • Εν πλω ψυχαγωγία και ποικιλία δραστηριοτήτων μέσα στο 24ωρο
  • Χρήση πισίνας
  • Χρήση γυμναστηρίου και σάουνας
  • Χρήση χρηματοκιβωτίου
  • Απεριόριστα πακέτα ποτών
  • Επιλεγμένες εκδρομές

 

Τι χρειάζομαι για την επιβίβαση στο πλοίο;

Στο check-in θα πρέπει να επιδείξετε το διαβατήριο ή/και την ταυτότητά σας και το εισιτήριό σας. Αν δεν έχετε παραλάβει το εισιτήριό σας επειδή δεν εκδόθηκε σε σας, συνεννοηθείτε με τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα για να σιγουρευτείτε ότι θα μπορείτε να το παραλάβετε στο γκισέ της επιβίβασης. Στο check-in θα σας επιδοθεί και η προσωπική σας κάρτα επιβίβασης, την οποία θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε σαν ταυτότητα αλλά και σαν χρεωστική κάρτα καθόλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας σας. Όλες οι αγορές πάνω στο πλοίο μπορούν να πραγματοποιηθούν με τη χρήση αυτής της κάρτας, με εξαίρεση το καζίνο.

Για λόγους ασφαλείας και επίσπευσης των διαδικασιών επιβίβασης και αποβίβασης σε κάθε λιμάνι, η ταυτότητα ή το διαβατήριό σας θα φυλάσσονται στο λογιστήριο του πλοίου από τη στιγμή που θα κάνετε check-in στο σταθμό επιβίβασης. Οι ταυτότητες και τα διαβατήρια θα σας επιστραφούν πριν το τέλος της κρουαζιέρας. Σε όλα τα υπόλοιπα λιμάνια του ταξιδιού, το μόνο που χρειάζεται να επιδείξετε είναι η προσωπική σας κάρτα επιβίβασης εάν και εφόσον σας ζητηθεί.

 

Τι ταξιδιωτικά έγγραφα χρειάζομαι για το ταξίδι;

Θα χρειαστείτε ένα διαβατήριο σε ισχύ και το ηλεκτρονικό σας εισιτήριο (e-ticket). Οι πολίτες αρκετών Ευρωπαϊκών χωρών μπορούν να ταξιδέψουν και με την ταυτότητά τους. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με την πρεσβεία της χώρας σας για να διευκρινίσετε εάν μπορείτε να ταξιδέψετε σε χώρες εκτός Σένγκεν με την αστυνομική σας ταυτότητα ή εάν είναι απαραίτητο να διαθέτετε ένα έγκυρο διαβατήριο.

 

Πόσο νωρίτερα πρέπει να βρίσκομαι στο σταθμό επιβίβασης την ημέρα της αναχώρησης;

Η διαδικασία επιβίβασης ξεκινά τρεις ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βρίσκεστε στο λιμάνι το λιγότερο δύο ώρες πριν την αναχώρηση για να κάνετε check-in στο σταθμό επιβίβασης της κρουαζιέρας σας. Οι επιβάτες που δεν προσέρχονται στο check-in τουλάχιστον 30 λεπτά πριν την αναχώρηση, θεωρούνται ως “μη προσελθόντες” και δεν είμαστε σε θέση να τους επιστρέψουμε τα χρήματα της ακύρωσής τους.

 

Μπορώ να πραγματοποιήσω ηλεκτρονικό check-in πριν την κρουαζιέρα;

Αυτή η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη λόγω της διαδικασίας ελέγχου διαβατηρίων από τις τοπικές αρχές. Θα πρέπει να κάνετε κανονικό check-in στο λιμάνι.

 

Για τις οργανωμένες εκδρομές προαπαιτείται κράτηση πριν από την κρουαζιέρα ή μπορεί να γίνει και κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας;

Μετά την κράτηση του δρομολογίου και της καμπίνας, μπορείτε να προχωρήσετε στην αγορά των οργανωμένων εκδρομών. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο http://www.celestyalcruises.com/en/manage/login εισέλθετε στον προσωπικό σας λογαριασμό με το email και τον αριθμό κράτησής σας και επιλέξτε τις εκδρομές της αρεσκείας σας.

 

Υπάρχει κατώτατο όριο ηλικίας για βρέφη που ταξιδεύουν στην κρουαζιέρα;

Για τη δική τους υγεία και ασφάλεια, τα βρέφη ηλικίας κάτω των τριών μηνών δεν επιτρέπονται πάνω στο πλοίο. Εάν το μωρό σας είναι μεγαλύτερο από τρεις μήνες, μπορεί κάλλιστα να ταξιδέψει μαζί σας. Αν χρειάζεστε βρεφική κούνια, παρακαλείστε όπως ενημερώσετε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών τουλάχιστον ένα μήνα πριν την κρουαζιέρα σας. Πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι στα πλοία δεν διατίθενται βρεφικές τροφές, ούτε παρέχεται υπηρεσία φύλαξης παιδιών. Για περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με το ταξίδι σας με το μωρό σας, καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο (+30) 210-946-6001 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο paxserv@celestyalcruises.gr.

 

Ποιο είναι το κατώτατο επιτρεπόμενο όριο ηλικίας για άτομο που δεν συνοδεύεται από ενήλικο;

Για να ταξιδέψετε χωρίς τη συνοδεία ενηλίκου πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 χρονών. Εάν είστε κάτω του απαιτούμενου ορίου ηλικίας, απαιτείται η γραπτή συναίνεση ενήλικου κηδεμόνα, ο οποίος θα είναι υπεύθυνος για εσάς κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας.

 

Πρέπει να διαθέτω visa για να συμμετάσχω στις κρουαζιέρες της Celestyal Cruises;

Ανάλογα με την εθνικότητά σας ενδέχεται να είναι απαραίτητη η visa πολλαπλής εισόδου σε χώρες Σένγκεν για να ταξιδέψετε στην Ελλάδα. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την πρεσβεία σας για σχετικές πληροφορίες.

 

Πρέπει να κάνω ταξιδιωτική ασφάλεια;

Σας συστήνουμε την αγορά ταξιδιωτικής ασφάλειας για την κάλυψη τυχόν απρόβλεπτων ζητημάτων ή περιστατικών όπως ασθένεια, νοσήλια, έξοδα επαναπατρισμού, φθορά αποσκευών ή απώλεια προσωπικών αντικειμένων, κλπ. Παρακαλούμε όπως συμβουλευτείτε τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα.

 

Το Πακέτο Ποτών χρεώνεται ανά καμπίνα ή ανά επιβάτη;

Το Πακέτο Ποτών χρεώνεται ανά επιβάτη

Πώς ανοίγω λογαριασμό στο πλοίο;

Πιστεύουμε πως οι καλοί λογαριασμοί κάνουν και τους καλούς φίλους. Στο check-in θα παραλάβετε την προσωπική σας κάρτα επιβίβασης. Η προσωπική σας κάρτα επιβίβασης λειτουργεί και σαν χρεωστική κάρτα. Όλες οι συναλλαγές σας θα γίνονται πλέον χωρίς μετρητά αυτομάτως μέσω της προσωπικής σας κάρτας επιβίβασης ούτως ώστε να μη χρειάζεται να κουβαλάτε χρήματα όσο βρίσκεστε εν πλω. Χρησιμοποιήστε τις στα καταστήματα, στα spa ακόμα και για να κλείσετε θέση στις οργανωμένες μας εκδρομές. Απολαύστε την ελευθερία τού να μην κουβαλάτε πορτοφόλι. Έχετε πλέον την κάρτα επιβίβασης. Χαλαρώστε και περάστε όμορφα.

 

Πώς εξοφλώ τον λογαριασμό στο τέλος της κρουαζιέρας;

Την τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας θα λάβετε το λογαριασμό στην καμπίνα σας με αναλυτική κατάσταση όλων των χρεώσεων της προσωπικής σας κάρτας επιβίβασης –μπορείτε επίσης να παραλάβετε αυτόν τον λογαριασμό από το γκισέ της υποδοχής. Αν έχετε επιλέξει να αφήσετε προκαταβολή σε μετρητά στην Reception, θα πρέπει να πληρώσετε το χρεωστικό υπόλοιπο του λογαριασμού σας με μετρητά ή να σας επιστραφεί το τυχόν πιστωτικό υπόλοιπο. Αφού τακτοποιήσετε το λογαριασμό σας με μετρητά, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, η προσωπική σας κάρτα επιβίβασης παύει να ισχύει και οι περεταίρω συναλλαγές σας στο πλοίο θα πρέπει να πραγματοποιούνται με μετρητά.

 

Πώς μπορώ να πάρω αντίγραφο του λογαριασμού για τις χρεώσεις πάνω στο πλοίο;

Θα παραλάβετε αντίγραφο του λογαριασμού σας μέσα στο πλοίο. Εάν επιθυμείτε αντίγραφο μετά την αποχώρησή σας από το σκάφος, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr

 

Υπάρχει ιατρείο στο πλοίο;

Διαθέτουμε ένα άριστα εξοπλισμένο ιατρείο και εφημερεύοντα γιατρό έτοιμο να παράσχει τις πρώτες βοήθειες όσο βρισκόμαστε στη θάλασσα. Εκτός από τις περιπτώσεις επειγόντων περιστατικών, μπορείτε να προγραμματίσετε, οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, ένα ραντεβού με το γιατρό του πλοίου. Εάν χρειαστείτε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη όσο είστε εν πλω, ο προσωπικός σας λογαριασμός θα χρεωθεί αναλόγως.

Παρακαλείστε όπως συμβουλευτείτε τον ασφαλιστικό σας πάροχο υγείας, εάν κάποιο από τα έξοδα καλύπτονται. Θα σας προμηθεύσουμε με την αντίστοιχη απόδειξη που μπορεί να υποβληθεί σαν δικαιολογητικό.

 

Οι καμπίνες διαθέτουν θυρίδες χρηματοκιβωτίων για τη φύλαξη τιμαλφών;

Όλες οι καμπίνες είναι εξοπλισμένες με θυρίδες χρηματοκιβωτίων όπου μπορείτε να φυλάξετε τα τιμαλφή σας.

 

Προαπαιτούνται εμβόλια για τα ταξίδια σε Ελλάδα και Τουρκία;

Όχι, δεν απαιτούνται εμβόλια για να επισκεφθείτε τις συγκεκριμένες χώρες.

 

Υπάρχει κάποιος αριθμός έκτακτης ανάγκης στο πλοίο;

Οι αριθμοί έκτακτης ανάγκης έχουν ως εξής:

Celestyal Olympia:  00870 322900020

Celestyal Crystal: 001 954 6726798 

 

Μπορούν να ταξιδέψουν άτομα με κινητικά προβλήματα;

Εάν είστε άτομο με ειδικές ανάγκες ή αντιμετωπίζετε κινητικά προβλήματα, σας ζητούμε να μας ενημερώσετε λεπτομερώς τη στιγμή της κράτησης σχετικά με τη φύση της αναπηρίας σας. Εάν θεωρήσουμε ότι προκύπτει πρόβλημα ασφαλείας για εσάς ή για τον συνοδό σας, η Celestyal Cruises μπορεί να ζητήσει από τον επιβάτη που πάσχει από κινητικά προβλήματα ή προβλήματα υγείας να συνοδεύεται από τρίτο άτομο που θα είναι υπεύθυνο για την κάλυψη των ειδικών αναγκών του. Εάν εσείς ή ο συνοδός σας χρειάζεστε αποκλειστική περίθαλψη ή εποπτεία, τότε θα πρέπει να εξασφαλίσετε μόνοι σας την ανάλογη υπηρεσία και να την καλύψετε με έξοδά σας. Κανένα πλοίο, μέλος του προσωπικού ή του πληρώματος της Celestyal Cruises δεν είναι σε θέση να προσφέρει αποκλειστική περίθαλψη ή εποπτεία σε οποιονδήποτε, ούτε είμαστε σε θέση να παράσχουμε οποιουδήποτε είδους ιατρική ή ψυχιατρική φροντίδα.

 

Διαθέτουμε περιορισμένο αριθμό καμπινών κατάλληλων για άτομα με αναπηρίες ή κινητικά προβλήματα, ενώ δεν είναι όλα τα μέρη των πλοίων μας προσβάσιμα ή κατάλληλα διαμορφωμένα για επιβάτες με ειδικές ανάγκες.

 

Οι επιβάτες που ταξιδεύουν με αναπηρικό αμαξίδιο πρέπει να γνωρίζουν ότι σε ορισμένα λιμάνια, η αποβίβασή τους ενδέχεται να μην είναι δυνατή, για λόγους ασφαλείας, όταν αυτή πραγματοποιείται με τη χρήση λεμβών.

 

Δεδομένων αυτών των περιορισμών, οι κρατήσεις για επιβάτες με ειδικές ανάγκες εξαρτώνται από την διαθεσιμότητα των αντίστοιχων καταλυμάτων. Εάν η Celestyal Cruises κρίνει απαραίτητο, τότε μπορεί να ζητηθεί η συνδρομή ενός ατόμου-συνοδού για τον επιβάτη με κινητικά προβλήματα για τη συγκεκριμένη κρουαζιέρα. Όλα τα σχετικά έξοδα θα καλυφθούν από τον επιβάτη. Επιβάτες με αναπηρικά αμαξίδια πρέπει να φέρουν μαζί τους τα δικά τους αμαξίδια, κανονικού μεγέθους. Η Celestyal Cruises διαθέτει στα πλοία της αναπηρικά αμαξίδια μόνο για επείγοντα περιστατικά.

 

Επιτρέπεται το ταξίδι στις εγκυμονούσες;

Για τη διαφύλαξη της προσωπικής τους υγείας και ασφάλειας, οι εγκυμονούσες επιτρέπεται να ταξιδέψουν μόνο εάν δεν έχουν υπερβεί την 24η εβδομάδα κύησης και εφ’ όσον διαθέτουν την απαραίτητη γραπτή βεβαίωση από τον γυναικολόγο τους. Στις εγκυμονούσες που δεν έχουν συμπληρώσει ακόμη την 12η εβδομάδα κύησης έως την ημερομηνία της κρουαζιέρας συνιστούμε να συμβουλευτούν τον γυναικολόγο τους.

 

Τι κάνω αν έχω μία ερώτηση σχετικά με κάτι που αγόρασα στο πλοίο ή σε κάποιο λιμάνι κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας; Με ποιον μπορώ να επικοινωνήσω;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr, το οποίο θα έρθει σε επαφή μαζί σας αφού πρώτα, έχει διενεργήσει έλεγχο και μιλήσει με τον τοπικό μας εκπρόσωπο στο αντίστοιχο λιμάνι σχετικά με το ζήτημά σας.

 

Πώς μπορώ να ενημερώσω σχετικά με συγκεκριμένες διατροφικές μου ανάγκες; Υπάρχει δυνατότητα γευμάτων χωρίς γλουτένη; Έχετε μενού χαλάλ;

Εάν έχετε συγκεκριμένες διατροφικές ανάγκες, αλλεργίες ή δυσανεξίες, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων ούτως ώστε να προβούμε στις απαραίτητες προετοιμασίες στο μέτρο του δυνατού. Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών μέσω email στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr.

 

 

Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω εάν ξεχάσω κάποιο προσωπικό αντικείμενο στο πλοίο;

Εάν έχετε ξεχάσει κάποιο αντικείμενο στο πλοίο, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr Το αντίστοιχο τμήμα θα ελέγξει το σκάφος και θα επικοινωνήσει μαζί σας εάν το προσωπικό σας αντικείμενο έχει βρεθεί.