F.A.Q.

Συχνές Ερωτήσεις

Παρακάτω θα βρείτε μία λίστα με τις συχνότερες ερωτήσεις σχετικά με τις απαιτήσεις του ταξιδιού, τις ανέσεις του πλοίου, τον εξοπλισμό επικοινωνίας και τις ιδιαίτερες προτιμήσεις.

To Celestyal Crystal έχει 162μ. μήκος και 25,6μ. πλάτος. Διαθέτει 9 καταστρώματα και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 1200 επιβάτες.

Το Celestyal Olympia έχει 214,88μ. μήκος και 28,4μ. πλάτος . Διαθέτει 10 καταστρώματα και μπορεί να φιλοξενήσει έως και 1664 επιβάτες.

Για το Celestyal Crystal είναι 110-220V AC. Για το Celestyal Olympia είναι 110V.

Όχι, δεν ανοίγουν. Μόνο οι σουίτες με μπαλκόνι διαθέτουν πόρτες που ανοίγουν από μέσα.

Διαθέτουμε ένα άριστα εξοπλισμένο ιατρικό κέντρο και εφημερεύοντα ιατρό έτοιμο να παράσχει τις πρώτες βοήθειες όταν βρισκόμαστε στη θάλασσα. Οποιαδήποτε στιγμή κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, ο γιατρός του πλοίου μας προγραμματίζει ραντεβού με ασθενείς, εκτός από τις περιπτώσεις επείγοντος περιστατικού. Εάν χρειαστείτε ιατροφαρμακευτική περίθαλψη όσο είστε εν πλω, ο προσωπικός σας λογαριασμός θα χρεωθεί αναλόγως.

Τα καταστήματά μας κάνουν συχνά ειδικές προσφορές και οποιοδήποτε μέλος του  προσωπικού μας είναι πρόθυμο να σας βοηθήσει να βρείτε αυτό που επιθυμείτε ή χρειάζεστε. Διαθέτουμε δώρα για εσάς και  για τους αγαπημένους σας στο σπίτι. Η εξαιρετική ποιότητα των εμπορευμάτων στα καταστήματά μας θα σας ενθουσιάσει και οι τιμές μας θα σας προσφέρουν μια ευχάριστη έκπληξη: οι τιμές μας ανταγωνίζονται αυτές των duty free καταστημάτων οποιουδήποτε αεροδρομίου ή λιμανιού. Διαθέτουμε επίσης ειδικό τομέα καταστημάτων αφιερωμένο αποκλειστικά σε ελληνικά προϊόντα. Σταματήστε και περιηγηθείτε στις έξοχες συλλογές μας από ελληνικά κρασιά και αλκοολούχα ποτά (και φυσικά ούζο), καλλυντικά και κοσμήματα φτιαγμένα στην Ελλάδα, όπως επίσης και ξεχωριστά σουβενίρ. Επιπλέον, διαθέτουμε όλα όσα μπορεί να χρειαστείτε για να προμηθεύσετε τη «νέα» σας ελληνική κουζίνα ούτως ώστε να ξεκινήσετε αμέσως να μαγειρεύετε ελληνικές γεύσεις στο σπίτι σας –μεταξύ αυτών κάπαρη, ελιές, ρίγανη και θυμάρι. Φροντίστε να επισκεφτείτε την αυθεντική ελληνική εμπορική «γωνιά», όπου μπορείτε να βρείτε μία μεγάλη ποικιλία ελληνικών σουβενίρ και προϊόντων.

Εάν επιθυμείτε να κρατηθείτε σε φόρμα κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, μπορείτε να επισκεφθείτε το πλήρως εξοπλισμένο γυμναστήριό μας (παρέχονται πετσέτες). Ορισμένα από τα πλοία μας διαθέτουν επίσης τζακούζι για να χαλαρώσετε μετά τη γυμναστική σας ή να απολαύσετε μία συνεδρία υδροθεραπείας (το μέγεθος του γυμναστηρίου και οι διαθέσιμες παροχές ποικίλουν από πλοίο σε πλοίο).

Σας αρέσουν τα παιχνίδια πιθανοτήτων; Νιώθετε την αδρεναλίνη σας να ανεβαίνει; Αποζητάτε τις δυνατές συγκινήσεις; Ελάτε στο καζίνο μας και δοκιμάστε της τύχη σας. Διαθέτουμε παιχνίδια για κάθε γούστο και σας υποσχόμαστε μια αξέχαστη εμπειρία. Απολαύστε ένα σπέσιαλ κοκτέιλ ενώ παίζετε μπλακτζάκ, πόκερ, ρουλέτα ή κουλοχέρηδες οποιαδήποτε ώρα θελήσετε. Εάν είστε 18 χρονών και άνω, σας προσκαλούμε να καθίσετε στα τραπέζια μας και να υποκύψετε στη γοητεία των καζίνο μας όσο βρισκόμαστε στη θάλασσα (τα καζίνο μας κλείνουν μόνο όταν πιάνουμε λιμάνι). Παραγγείλτε το αγαπημένο σας ποτό από τους σερβιτόρους μας ενόσω παίζετε και απολαύστε το άριστο επίπεδο υπηρεσιών για το οποίο είναι διάσημη η Celestyal Cruises. Θα σας κάνουμε να νιώσετε σαν στο σπίτι σας, ανεξαρτήτως του πόσο μεγάλη είναι η νύχτα σας.

Εάν είστε άτομο με ειδικές ανάγκες ή αντιμετωπίζετε κινητικά προβλήματα, σας ζητούμε να μας ενημερώσετε λεπτομερώς τη στιγμή της κράτησης σχετικά με τη φύση της αναπηρίας σας. Εάν θεωρήσουμε ότι προκύπτει πρόβλημα ασφαλείας για εσάς ή για τον συνοδό σας, η Celestyal Cruises μπορεί να ζητήσει από τον επιβάτη που πάσχει από κινητικά προβλήματα ή προβλήματα υγείας να συνοδεύεται από τρίτο άτομο που θα είναι υπεύθυνο για την κάλυψη των ειδικών αναγκών του. Εάν εσείς ή ο συνοδός σας χρειάζεστε αποκλειστική περίθαλψη ή εποπτεία, τότε θα πρέπει να εξασφαλίσετε μόνοι σας την ανάλογη υπηρεσία και να την καλύψετε με έξοδά σας. Κανένα πλοίο ή μέλος προσωπικού της Celestyal Cruises δεν είναι σε θέση να προσφέρει αποκλειστική περίθαλψη ή εποπτεία σε οποιονδήποτε, ούτε είμαστε σε θέση να παράσχουμε οποιουδήποτε είδους ιατρική ή ψυχιατρική φροντίδα.

Διαθέτουμε περιορισμένο αριθμό καμπινών κατάλληλων για άτομα με αναπηρίες ή κινητικά προβλήματα, και υπάρχουν μέρη στα πλοία μας που δεν είναι προσβάσιμα ή διαμορφωμένα σύμφωνα με τις ανάγκες αυτών των επιβατών. Επιβάτες που ταξιδεύουν με αναπηρικό αμαξίδιο πρέπει να γνωρίζουν πως για λόγους ασφαλείας η αποβίβασή τους ενδέχεται να μην είναι δυνατή σε λιμένες όπου αυτή διεξάγεται με τη χρήση λεμβών. Δεδομένων αυτών των περιορισμών, οι κρατήσεις τέτοιων επιβατών εξαρτώνται από την διαθεσιμότητα των αντίστοιχων καταλυμάτων. Εάν η Celestyal Cruises κρίνει απαραίτητο, τότε μπορεί να ζητηθεί η συνδρομή ενός ατόμου-συνοδού για τον επιβάτη με κινητικά προβλήματα για την επιλεγείσα κρουαζιέρα. Όλα τα σχετικά έξοδα θα καλυφθούν από τον επιβάτη. Επιβάτες σε αναπηρικά αμαξίδια πρέπει να φέρουν μαζί τους τα δικά τους αμαξίδια, κανονικού μεγέθους. Η Celestyal Cruises διαθέτει στα πλοία της αναπηρικά αμαξίδια μόνο για επείγοντα περιστατικά.

Για τη διαφύλαξη της προσωπικής τους υγείας και ασφάλειας, οι εγκυμονούσες επιτρέπεται να ταξιδέψουν μόνο εάν δεν έχουν υπερβεί την 24η εβδομάδα κύησης και εφ’ όσον διαθέτουν την απαραίτητη γραπτή βεβαίωση από τον γυναικολόγο τους. Στις εγκυμονούσες που δεν έχουν συμπληρώσει ακόμη την 12η εβδομάδα κύησης έως την ημερομηνία της κρουαζιέρας συνιστούμε να συμβουλευτούν τον γυναικολόγο τους.

Για τη διαφύλαξη της προσωπικής τους υγείας και ασφάλειας, απαγορεύεται η επιβίβαση βρεφών κάτω των τριών μηνών. Εάν  το βρέφος σας είναι μεγαλύτερο των τριών μηνών, μπορεί να ταξιδέψει μαζί σας. Εάν χρειάζεστε παιδική κλίνη, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών τουλάχιστον ένα μήνα νωρίτερα από την κρουαζιέρα. Οφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι τα πλοία δεν διαθέτουν παιδικές τροφές και υπηρεσία φύλαξης βρεφών. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι συνοδεία βρέφους, καλέστε το Τμήμα Εξυπηρέτησης επιβατών μας στο (+30) 210-946-6006 ή στείλε μας email στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr.

Η διαδικασία επιβίβασης ξεκινά τρεις ώρες πριν την αναχώρηση του πλοίου, πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να βρίσκεστε στο λιμάνι το λιγότερο δύο ώρες πριν την αναχώρηση για να κάνετε check-in στο σταθμό επιβίβασης της κρουαζιέρας σας. Οι επιβάτες που δεν προσέλθουν στο check-in τουλάχιστον 30 λεπτά πριν την αναχώρηση, θεωρούνται “μη προσελθόντες” και δεν είμαστε σε θέση να τους επιστρέψουμε τα χρήματα της ακύρωσής τους.

Στο check-in θα πρέπει να παρουσιάσετε το διαβατήριο ή/και την ταυτότητά σας και το εισιτήριό σας. Αν δεν έχετε το εισιτήριο πάνω σας επειδή ακόμα δεν έχει εκδοθεί, τότε θα το παραλάβετε στο γκισέ του check-in. Κατά το check-in θα σας δοθεί η προσωπική σας κάρτα επιβίβασης, την οποία θα μπορείτε να χρησιμοποιείτε σαν ταυτότητα αλλά και σαν χρεωστική κάρτα καθόλη τη διάρκεια της κρουαζιέρας σας. Όλες οι αγορές πάνω στο πλοίο μπορούν να γίνουν με αυτή την κάρτα, με εξαίρεση το καζίνο.

Για λόγους ασφαλείας και για λόγους επίσπευσης των διαδικασιών επιβίβασης και αποβίβασης σε κάθε λιμάνι, η ταυτότητα ή το διαβατήριο σας θα φυλάσσονται από το λογιστήριο από τη στιγμή που θα κάνετε check-in στο σταθμό επιβίβασης. Οι ταυτότητες και τα διαβατήρια επιστρέφονται πριν το τέλος της κρουαζιέρας. Σε όλα τα υπόλοιπα λιμάνια του ταξιδιού, το μόνο που χρειάζεται να επιδείξετε είναι η προσωπική σας κάρτα επιβίβασης εφόσον σας ζητηθεί.

Το κόστος της κρουαζιέρας καλύπτει:

  • Λιμενικά Τέλη
  • Υπηρεσίες Παροχής Κρουαζιερόπλοιου
  • Διαμονή σε καμπίνα της κατηγορίας που έχετε επιλέξει
  • Πλήρες γεύμα (εκτός από το ειδικό μενού της τραπεζαρίας και Room Service)
  • Ψυχαγωγία εν πλω, ποικιλία δραστηριοτήτων μέσα στο 24ωρο
  • Χρήση πισίνας
  • Χρήση γυμναστηρίου και σάουνας
  • Χρήση χρηματοκιβωτίου
  • Απεριόριστα πακέτα ποτών
  • Επιλεγμένες εκδρομές

 

Όλες οι καμπίνες είναι εξοπλισμένες με μπάνιο και τουαλέτα, κλιματισμό, τηλέφωνο, τηλεόραση, χρηματοκιβώτια και πιστολάκια μαλλιών. Όλες οι σουίτες διαθέτουν ψυγείο-μινιμπάρ.

Το κάθε πλοίο σας προσφέρει υπηρεσίες πλυντηρίων και στεγνοκαθαριστηρίων με επιπλέον χρέωση στον προσωπικό σας λογαριασμό.

Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους εσωτερικούς χώρους του πλοίου, συμπεριλαμβανομένης της καμπίνας σας. Μπορείτε να καπνίσετε στο ανοιχτό κατάστρωμα οπουδήποτε δεν υπάρχει απαγορευτική σήμανση και διατίθενται σταχτοδοχεία (μην πετάτε τα αποτσίγαρά σας στη θάλασσα).

Οι καμπίνες διαθέτουν χρηματοκιβώτια για τη φύλαξη τιμαλφών;

Όλες οι καμπίνες είναι εξοπλισμένες με χρηματοκιβώτια όπου μπορείτε να φυλάξετε τα τιμαλφή σας.

Ποιο νόμισμα χρησιμοποιείται στο πλοίο;

Το επίσημο νόμισμα σε όλα μας τα πλοία είναι το ευρώ. Όλες οι τιμές αναγράφονται σε ευρώ.

Μπορώ να ανταλλάξω νόμισμα στο πλοίο;

Εάν θέλετε να ανταλλάξετε κάποιο άλλο νόμισμα με ευρώ, η Reception του πλοίου μπορεί να σας εξυπηρετήσει για συγκεκριμένα ποσά.

Ποιες πιστωτικές κάρτες γίνονται αποδεκτές;

Δεχόμαστε American Express, MasterCard και Visa, καθώς και χρεωστικές κάρτες (εφ’ όσον είναι κατάλληλες για χρήση σε ηλεκτρονικές συναλλαγές και δεν είναι Maestro). Δεχόμαστε επίσης ταξιδιωτικές επιταγές (με 2% προμήθεια), αλλά δεν δεχόμαστε προσωπικές επιταγές.

Πως ανοίγω τον λογαριασμό πλοίου;

Πιστεύουμε πως οι καλοί λογαριασμού κάνουν τους καλούς φίλους. Στο check-in θα παραλάβετε την προσωπική σας κάρτα επιβίβασης. Η προσωπική σας κάρτα επιβίβασης λειτουργεί σαν χρεωστική κάρτα, ούτως ώστε να μη χρειάζεστε το πορτοφόλι σας όσο βρίσκεστε εν πλω. Οι συναλλαγές σας γίνονται πλέον χωρίς μετρητά. Όλες οι συναλλαγές γίνονται αυτομάτως μέσω της προσωπικής σας κάρτας επιβίβασης. Χρησιμοποιήστε της στα καταστήματά μας, στα spa και για να κλείσετε τις Εκδρομές στην Ξηρά. Απολαύστε την ελευθερία του να μην κουβαλάτε πορτοφόλι. Έχετε πλέον την κάρτα επιβίβασης. Χαλαρώστε και περάστε όμορφα.

Πως πληρώνω τον λογαριασμό στο τέλος της κρουαζιέρας;

Την τελευταία ημέρα της κρουαζιέρας θα παραλάβετε τον λογαριασμό στην καμπίνα σας με αναλυτική κατάσταση όλων των χρεώσεων της προσωπικής σας κάρτας επιβίβασης –μπορείτε επίσης να παραλάβετε αυτόν τον λογαριασμό από τη Reception. Αν έχετε επιλέξει να αφήσετε προκαταβολή σε μετρητά στην Reception, θα πρέπει να πληρώσετε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας με μετρητά ή να σας επιστραφεί το υπόλοιπο. Αφού διευθετήσετε τον λογαριασμό με μετρητά, πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, η προσωπική κάρτας επιβίβασής σας παύει να είναι έγκυρη και κάθε άλλη περεταίρω συναλλαγή σας πάνω στο πλοίο θα πρέπει να γίνεται με μετρητά.

Πως μπορώ να ενημερώσω για τις συγκεκριμένες μου διατροφικές ανάγκες; Υπάρχει δυνατότητα γευμάτων χωρίς γλουτένη; Έχετε μενού χαλάλ;

Εάν έχετε συγκεκριμένες διατροφικές απαιτήσεις, αλλεργίες ή δυσανεξίες, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων ούτως ώστε να προβούμε στις απαραίτητες προετοιμασίες όπου αυτό είναι δυνατό. Επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών μέσω email στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr.

Οι χυμοί, ο καφές, τα αναψυκτικά και το νερό συμπεριλαμβάνονται στο πακέτο της κρουαζιέρας;

Το πακέτο δεν συμπεριλαμβάνει άλλα ροφήματα πλην του νερού βρύσης, καφέ φίλτρου και τσαγιού που σερβίρεται κατά τη διάρκεια των γευμάτων.

Ποιο είναι το dress code στο πλοίο;

Για την ασφάλεια και άνεσή σας στο πλοίο, σας προτείνουμε να φοράτε αθλητικά παπούτσια ή παπούτσια με χαμηλό τακούνι. Αυτοί οι τύποι υποδημάτων προσφέρονται για άνετο περπάτημα στα εξωτερικά καταστρώματα και στα κλιμακοστάσια.

Στις επταήμερες κρουαζιέρες μας διοργανώνουμε μία επίσημη νυχτερινή εκδήλωση (Gala Night) και ένα cocktail party με οικοδεσπότη τον Καπετάνιο του σκάφους για να τιμήσουμε τους επιβάτες μας. Σε αυτές τις εκδηλώσεις, παρακαλείστε να παρευρεθείτε με επίσημη ενδυμασία: βραδινό φόρεμα για τις κυρίες, σακάκι και γραβάτα για τους κυρίους.

Μπορώ να κάνω check-in ηλεκτρονικά πριν την κρουαζιέρα;

Αυτή η υπηρεσία δεν είναι διαθέσιμη λόγω της διαδικασίας ελέγχου διαβατηρίων από τις τοπικές αρχές. Θα πρέπει να κάνετε check-in στο λιμάνι.

Είναι απαραίτητος ο εμβολιασμός για την μετάβαση στην Τουρκία;

Όχι, δεν απαιτείται εμβολιασμός για να επισκεφθείτε αυτή τη χώρα.

Το room service προσφέρεται δωρεάν;

Θα λάβετε το μενού για το room service στην καμπίνα σας. Το room service έχει επιπλέον χρέωση.

Υπάρχει περιορισμός στις αποσκευές;

Όχι, δεν υπάρχει περιορισμός στις αποσκευές. Ωστόσο, σας προτείνουμε να μην ταξιδέψετε με ογκώδεις  αποσκευές μεγάλου βάρους, επειδή ο χώρος αποθήκευσης στην καμπίνα σας είναι περιορισμένος.

Μπορώ να έχω μαζί μου αλκοολούχα ποτά στο πλοίο;

Εάν έχετε αγοράσει αλκοολούχα ποτά από τα καταστήματά μας ή κατά τη διάρκεια των εκδρομών, παρακαλούμε να βεβαιωθείτε πως τα πήρατε μαζί πριν αποβιβαστείτε. Αιχμηρά σουβενίρ όπως μαχαίρια ή/και άλλα παρόμοια αντικείμενα τα οποία πιθανόν να έχουν φυλαχθεί προσωρινά κατά τη διάρκεια της επιβίβασης σας από την Ασφάλεια Λιμένος, θα πρέπει να τα παραλάβετε από τους Υπεύθυνους Ασφάλειας στην σκάλα επιβίβασης του πλοίου πριν την τελική σας αποβίβαση

Υπάρχει τηλεφωνική κάλυψη στο πλοίο;

Τα πλοία μας διαθέτουν αξιόπιστες τηλεφωνικές υπηρεσίες και πρόσβαση στο Internet, για να μπορείτε πάντα να έρχεστε σε επαφή με τους αγαπημένους σας ή να τακτοποιήσετε τις δουλειές σας.

Όσο το πλοίο έχει σήμα από ελληνικό ή ξένο πάροχο, το τηλέφωνό σας θα έχει κι αυτό σήμα, αρκεί να ενεργοποιήσετε την περιαγωγή. Παρόλα αυτά, μπορεί να μεσολαβήσουν περίοδοι κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας, όπου το πλοίο θα βρίσκεται εκτός εμβέλειας. Τότε θα μπορείτε και πάλι να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας τηλέφωνο, αλλά αυτή τη φορά μέσω της δορυφορικής κεραίας του πλοίου, πράγμα που συνεπάγεται μια σημαντική χρέωση. Για αυτό σας προτείνουμε να αποφύγετε τη χρήση της δορυφορικής κεραίας, εκτός αν είναι εξαιρετικά επείγον και πρέπει οπωσδήποτε να χρησιμοποιήσετε το τηλέφωνό σας.

Υπάρχουν στο πλοίο υπολογιστές με σύνδεση στο Ίντερνετ;

Προσφέρουμε tablets προς ενοικίαση για να μπορέσετε να συνδεθείτε στο Ίντερνετ. Προσφέρουμε επίσης με χρέωση, υπηρεσίες Wi-Fi (εφ’ όσον μας το επιτρέπει η δορυφορική σύνδεση) στην πλειονότητα των κοινόχρηστων χώρων, αλλά όχι στις καμπίνες.

Εάν θέλω να γιορτάσω κάποια ειδική περίσταση κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας (γενέθλια, επέτειο, μήνα του μέλιτος) τι δυνατότητες έχω;

Προσφέρουμε μία μεγάλη γκάμα εορταστικών πακέτων στο πλοίο. Ανανέωση γαμήλιων όρκων, γενέθλια, τούρτες επετείου, πακέτα μήνα μέλιτος, σαμπάνια κάτω από τα αστέρια και πολλά άλλα.

Μπορώ να στείλω δώρο σε κάποιον που συμμετέχει στην κρουαζιέρα;

Είναι πάντα υπέροχο να ξέρετε ότι κάποιος σας σκέφτεται, ειδικά όταν ταξιδεύετε. Είναι συγκινητικό όταν ένας συνάδελφος, το αφεντικό σας ή τα παιδιά σας, φρόντισαν για να κάνουν την κρουαζιέρα σας ακόμα πιο όμορφη και ευχάριστη. Αν λοιπόν θέλετε να ευχηθείτε “καλό ταξίδι” σε κάποιον από τους επιβάτες μας, η Celestyal Cruises σας προσφέρει την υπηρεσία “Δώρων Ταξιδιού” (Bon Voyage Gifts). Θα σας βοηθήσουμε να στείλετε ένα πανέμορφο καλάθι με φρέσκα φρούτα ή ένα ποτήρι κρασί ή μια σαμπάνια κατευθείαν στην καμπίνα του αγαπημένου σας προσώπου. Εάν ο υπάλληλος σας, ο συνεργάτης σας ή ο φίλος σας ταξιδεύει με την οικογένειά του, μπορείτε να τους στείλετε ένα “Πακέτο Ποτών απεριόριστης κατανάλωσης” σαν “Δώρο Ταξιδίου” — σίγουρα θα το ευχαριστηθούν. Επίσης, προσφέρουμε κουπόνια για τα Spa και τα ινστιτούτα ομορφιάς ή για ένα ρομαντικό δείπνο στο κατάστρωμα. Χρησιμοποιήστε τη φαντασία σας! Εμείς μετά θα αναλάβουμε να σας βρούμε το τέλειο δώρο.

Πως μπορώ να αγοράσω ένα Πακέτο Ποτών και που μπορώ να το χρησιμοποιήσω;

Όταν κάνετε κράτηση δρομολογίου και καμπίνας, μπορείτε στη συνέχεια να προχωρήσετε στην αγορά Πακέτων Ποτών. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο http://www.celestyalcruises.com/en/login.html και με το email και τον αριθμό κράτησής σας κάνετε login στον λογαριασμό σας και επιλέξτε το Πακέτο Ποτών της αρεσκείας σας. Εάν δεν έχετε αποφασίσει ακόμη, μπορείτε πάντοτε να αγοράσετε το Πακέτο Ποτ΄΄ων στο πλοίο σε ελαφρώς υψηλότερη τιμή.

Είναι απαραίτητη η κράτηση πριν την κρουαζιέρα για εκδρομές ή μπορώ να το κάνω κι ενώ είμαι εν πλω;

Όταν κάνετε κράτηση δρομολογίου και καμπίνας, μπορείτε στη συνέχεια να προχωρήσετε στην αγορά εκδρομών. Επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο http://www.celestyalcruises.com/en/login.html και με το email και τον αριθμό κράτησής σας κάνετε login στον λογαριασμό σας και επιλέξτε τις εκδρομές της αρεσκείας σας.

Ποιο είναι το ελάχιστο όριο ηλικίας για άτομο που δεν συνοδεύεται από ενήλικο;

Πρέπει να είστε τουλάχιστον 18 χρονών για να ταξιδέψετε χωρίς τη συνοδεία ενηλίκου. Εάν είστε κάτω του απαιτούμενου ορίου ηλικίας, απαιτείται η γραπτή συναίνεση ενηλίκου, οποίος θα είναι υπεύθυνος για εσάς κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας.

Υπάρχει κάποιος αριθμός έκτακτης ανάγκης στο πλοίο;

Οι αριθμοί έκτακτης ανάγκης είναι οι εξής:

Celestyal Olympia:  00870 322900020

Celestyal Crystal: 001 954 6726798

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το τηλέφωνο στην καμπίνα μου και αν ναι, ποια είναι η χρέωση;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το τηλέφωνο στην καμπίνα σας. Οι χρεώσεις εξαρτώνται από την διάρκεια της κλήσης σας και την χώρα στην οποία καλείτε. Η Reception του πλοίου θα σας παράσχει τις απαραίτητες πληροφορίες για την κλήση σας.

Τι έγγραφα χρειάζομαι για να ταξιδέψω;

Οι Έλληνες υπήκοοι χρειάζονται έγκυρο διαβατήριο ή ταυτότητα και το e-ticket τους. Οι πολίτες άλλων χωρών παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με την πρεσβεία τους ούτως ώστε να διευκρινίσουν εάν μπορούν να ταξιδέψουν σε χώρες εκτός Σένγκεν με την αστυνομική ταυτότητα ή εάν είναι απαραίτητο να διαθέτουν έγκυρο διαβατήριο.

Σε πόσες γλώσσες μπορώ να επικοινωνήσω με το προσωπικό του πλοίου;

Στα πλοία μας μιλάμε κατά μέσο όρο 8 γλώσσες οπότε αναμεσά τους θα βρείτε και τη γλώσσα την οποία μιλάτε με άνεση.

Τι είδους αντικείμενα δεν επιτρέπονται στο πλοίο;

Όπλα, μαχαίρια κάθε τύπου και επικίνδυνα αντικείμενα.

Πρέπει να διαθέτω visa για να συμμετάσχω στις κρουαζιέρες της Celestyal Cruises;

Ανάλογα με την εθνικότητά σας ενδέχεται η visa πολλαπλής εισόδου στη Σένγκεν να είναι απαραίτητη για να ταξιδέψετε στην Ελλάδα. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με την πρεσβεία σας για σχετικές πληροφορίες.

Πρέπει να αγοράσω ασφάλεια ταξιδιού;

Σας συστήνουμε την αγορά ασφάλειας ταξιδιού για την κάλυψη τυχόν απρόβλεπτων περιστατικών όπως ασθένεια, νοσήλια, έξοδα επαναπατρισμού, φθορά αποσκευών ή απώλεια προσωπικών αντικειμένων, κλπ. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με τον ταξιδιωτικό σας πράκτορα για σχετικές πληροφορίες.

Διατίθεται υπηρεσία φύλαξης βρεφών;

Δυστυχώς, για λόγους ασφαλείας δεν είμαστε σε θέση να προσφέρουμε υπηρεσίες φύλαξης βρεφών.

Τι είδους δραστηριότητες για παιδιά διατίθενται στο πλοίο;

Ανάλογα με τον αριθμό και την ηλικία των παιδιών διοργανώνονται καθημερινά διάφορες δραστηριότητες για παιδιά κατά τη διάρκεια του πλου. Μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά από το ημερήσιο πρόγραμμα που διατίθεται στο πλοίο.

Ποιο είναι το ηλικιακό όριο για κατανάλωση αλκοόλ στο πλοίο;

Η κατανάλωση αλκοόλ επιτρέπεται μόνο σε άτομα που έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος ηλικίας.

Το Πακέτο Ποτών χρεώνεται ανά καμπίνα;

Όχι, όλα τα άτομα που μοιράζονται μία καμπίνα πρέπει να αγοράσουν Πακέτο Ποτών ξεχωριστά.

Μπορώ να πιω νερό από τη βρύση;

Ναι, το νερό βρύσης στο πλοίο είναι ασφαλές και μπορείτε να πιείτε αν θέλετε.

Με ποιον πρέπει να επικοινωνήσω εάν ξεχάσω κάποιο προσωπικό αντικείμενο στο πλοίο;

Εάν έχετε ξεχάσει κάποιο αντικείμενο στο πλοίο, μπορεί να επικοινωνήσετε με την Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr. Το αντίστοιχο τμήμα θα ελέγξει το σκάφος και θα επικοινωνήσει μαζί σας εάν το προσωπικό σας αντικείμενο βρεθεί.

Πως μπορώ να έχω ένα αντίγραφο του λογαριασμού επιβίβασης;

Αντίγραφο του λογαριασμού θα σας παραδοθεί στο πλοίο. Εάν επιθυμείτε αντίγραφο μετά την αποχώρησή σας από το σκάφος, μπορείτε να επικοινωνήσετε με την Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr.

Τι κάνω αν έχω μία ερώτηση σχετικά με κάτι που αγόρασα στο πλοίο ή σε κάποιο λιμάνι κατά τη διάρκεια της κρουαζιέρας;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Επιβατών στη διεύθυνση paxserv@celestyalcruises.gr, η οποία θα ελέγξει και θα έρθει σε επαφή μαζί σας αφού πρώτα μιλήσει με τον τοπικό μας εκπρόσωπο στο αντίστοιχο λιμάνι.

Choose your country

North America

South America

Asia Pacific